Tefal E304S2 Jamie Oliver Cook's Direct 2-delige set (koekenpan 24/28 cm) - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal E304S2 Jamie Oliver Cook's Direct 2-delige set (koekenpan 24/28 cm) - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wendy 02-03-2022

Fijne pannen!

Fijne pannen! Makkelijk te zien wanneer de pan de juiste temperatuur heeft.

Marin 01-03-2022

Super fijne pannen!

Super fijne pannen! Eindelijk een anti-aanbaklaag die goed werkt en hele stevige pannen die lang meegaan! Door de goede laag heb je (bijna) geen olie nodig en kan je de pan makkelijk schoonmaken! Helemaal top!

Pluspunten

• Goede baklaag
  • Stevig

M1991 31-01-2022

Prachtig design

Ik was een van de gelukkige die deze pannenset mocht testen. Het design is prachtig en de pannen zijn van goede kwaliteit en voelen zwaar aan. Dit zou voor sommige mensen een nadeel kunnen zijn.
Ze zijn erg makkelijk schoon te maken en het gebruikersgemak is enorm. Aanbranden is verleden tijd.
Een klein nadeel is de prijs , die is wat aan de hoge kant, maar daar staat tegenover dat de kwaliteit ook hoger is dan een doorsnee pan.

• Kwaliteit

Minpunten

• Zwaar
  • Prijzig

Aaa'tje 30-01-2022

Een musthave in de keuken

Voor de prijs verwacht je een goede pannenset. Je voelt de kwaliteit in het gebruik en het design is ook mooi. Ik vind het een fijne pannenset om mee te koken. Vlees en vis, het bakt niet meer aan. En bijkomend voordeel vind ik dat ik veel minder vet gebruik bij het koken.

Pluspunten

• mooi design
  • kwaliteit
  • bakt niet aan

Minpunten

• prijzig

Britt 29-01-2022

Heel fijn in gebruik

Ik heb dit product mogen testen. Wat mij als eerste opviel was de thermometer in het midden van de pan. Deze laat zien of de pan goed is opgewarmd. Dan verdwijnt het. Heel handig voor als je zonder boter wilt bakken! De anti aanbaklaag werkt goed. Wel vond ik de pan wat zwaar en werd het handvat na een tijdje wat warmer. Gelukkig niet te heet waardoor je het niet meer vast kunt houden.

Pluspunten

• Anti aanbak
  • Thermometer
  • Strak design

Minpunten

• Zwaar
  • Prijs aan de hoge kant

Peter Schaafsma 28-01-2022

Stevige kwaliteit

Heb deze pannenset nu enkele weken in bezit. Voorheen had ik wat goedkopere pannen die niet van tefal waren. Het verschil is wel duidelijke te merken. De pan is heel sterk en zwaar. Voor sommige is dit misschien een nadeel maar ik vind het fijn dat je merkt dat je kwaliteit in handen hebt. Midden in de pan zit een duidelijke indicator die aangeeft wanneer de pan warm is. De pannen zijn zowel op gas als inductie te gebruiken. De pannen zijn misschien wel een beetje prijzig vergeleken met andere pannen, maar daar krijg je wel een kwaliteit product voor terug.

Pluspunten

• Robuuste pannen
  • Duidelijke indicator als pan warm is
  • Zowel op gas als inductie

Minpunten

• Prijs

i***@d********** 26-01-2022

Top pannen

Ik was helemaal enthousiast toen ik de doos open maakte en de pannen eruit haalde. Ze voelde gelijk als degelijke pannen niet van die goedkope lichte rommel. Misschien voor sommige mensen is hij iets te zwaar. De steel wordt tijdens het koken niet heet waar ik in het begin wel bang van was. De indicator geeft goed aan of de pan heet genoeg is. Al met Al ben ik zeer te vrede over de pannen en het schoonmaken is ook zo gedaan.

Pluspunten

• mooie kwaliteit
  • steel wordt niet heet

Minpunten

• Misschien voor sommige te zwaar

a***********@g******** 25-01-2022

Ik mag deze pannen testen via een campagne. Wat mij als eerste opviel, was de wel erg knappe kwaliteit. Direct bij het uit de doos halen, merkte ik al dat het zware kwaliteit was. Niet zo'n goedkope rommel pan die sommige merken wel eens hebben, maar gewoon echt, het voelt zeer degelijk aan. Het gewicht kan voor sommigen wellicht vallen als een nadeel, maar persoonlijk vind ik een wat zwaardere pan echt geen nadeel.
Wat ik wél verwacht had, was dat de steel heet zou worden, omdat deze namelijk direct aan de pan vast zit, en het zag er gewoon uit als of deze heet zou worden. Echter ervaring leert anders, de steel is prima vast te houden, en word dus helemaal niet heet. Wat natuurlijk erg fijn is als je de pan moet hanteren.
De thermo indicator is ook verrekte handig. Soms denk je wel eens van ''wanneer kan ik nou precies beginnen?'' Uiteraard heb je wel een richtlijn, en een idee, maar soms heb je net niet lang genoeg gewacht, of soms net juist weer wel. Met deze indicator heb je hier dus géén last meer van, want hij geeft het prima duidelijk aan. Wat ik ook best wel fijn vond.
Ook heel fijn is dat de pannen geschikt zijn voor alle warmtebronnen. Momenteel koken wij op gas, maar dit zal over een tijdje veranderen, en dan koken ook wij elektrisch. En daarvoor hoeven wij nu dus géén nieuwe pannen aan te schaffen, want we hebben deze. Verder is het schoonmaken eigenlijk ook een fluitje van een cent. Ik kan sowieso koken, dus aanbranden gebeurt niet gauw, maar doordat de pan bedekt is met een titanium laag, is aanbakken eigenlijk ook praktisch onmogelijk. Schoonmaken gaat hierdoor dus echt super makkelijk, beetje sop, beetje heet water, borsteltje er zachtjes overheen, klaar is Kees (of Jan, als je Jan heet, of vul een naam in die bij je past). De pannen zijn dus vaatwasbestendig, maar, toch luid het advies om ze met de hand af te wassen. Dit is en blijft altijd beter voor pannen.

Dan als laatste willen jullie wel weten of ik de pannen zou aanbevelen natuurlijk?! Ja, absoluut! Het mag wat kosten deze pannen, maar kwaliteit kost nu eenmaal geld. Het is het geld namelijk dik waard. Zou ik ze ook kopen als ik ze niet mocht testen? Ja, ook dit zou ik doen, zeker nu dat ik de kwaliteit weet van de pannen!

Pluspunten

• Knap uiterlijk
  • Voelt kwalitatief erg goed
  • Antiaanbaklaag
  • Makkelijk schoon te maken
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Wel wat prijzig

johnny21 24-01-2022

Goede pannen voor dagelijks gebruik

Deze pannenset is een prima aankoop als je zowel design als kwaliteit belangrijk vindt. Ik gebruik al veel langer pannen van Tefal en ben daar altijd tevreden over geweest. En ook deze zijn zeer geschikt voor dagelijks gebruik. Ze worden hier ook bijna elke dag gebruikt en tot nu toe heb ik nog geen minpunt kunnen ontdekken. Hoogwaardig roestvrij staal, duurzaam, eten bakt niet aan door de titanium coating en de rode cirkel in het midden van de pan geeft dudelijk aan wanneer de pan klaar is voor gebruik. Het eten wordt gelijk en goed warm gemaakt en kun je makkelijk uit de pan nemen. De pannen liggen fijn in de hand en zijn van een prima formaat. Het design spreekt me ook aan, ze zijn er stijlvol en modern uit. Ik herken de hand van Jamie Oliver hierin. Het schoonmaken van de pannen is zo gebeurd als je dit handmatig doet, maar ze kunnen ook gewoon in de vaatwasser. Kortom: ik vind de set een mooie aanwinst voor mij als fervent hobbykok.

Pluspunten

• Stijlvol design
  • Goede kwaliteit
  • Liggen prettig in de hand
  • Eten bakt niet aan

tomgras 24-01-2022

Fijne stevige pannen.

Een zeer degelijke en robuuste pan met een fraai design.
Het stevige handvat ligt goed in de hand en daardoor kun je ook met wat meer gewicht in de pan zonder zorgen de pan tillen.
We zijn er erg tevreden mee en is een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Stevig handvat
  • Robuust

Minpunten

• Prijs

jjvck 24-01-2022

Fijne pannenset

Kwalitatief goede pannen die makkelijk in gebruik zijn en ook nog eens een mooi design hebben. Ik heb deze pannenset ongeveer een maand gebruikt en ben geen minpunt tegengekomen. Ze zijn duurzaam, van goed materiaal gemaakt en voelen ook erg degelijk aan. Het handvat is lekker lang en stevig, dus van de warmte heb je geen last. Qua grootte zijn ze perfect, niet te klein en groot genoeg voor een gemiddeld gezin. Door de coating brandt het voedsel niet aan. De pannen warmen snel op, worden overal goed warm en het handige thermo signal geeft aan wanneer ze op de juiste temperatuur zijn. Het schoonmaken is een fluitje van een cent, ze zijn immers vaatwasserbestendig. Als je op zoek bent naar mooie en kwalitatief goede pannen van een handig formaat, dan heb je aan deze set een goede!

• Kwalitatief goed materiaal
  • Worden snel en gelijkmatig warm
  • Eten brandt niet aan dankzij coating
  • Goed van formaat

Marpf 24-01-2022

Super fijne pannen

Wij hebben ze nu pas een week, dus hebben ze nu een paar dagen getest. De pannen voelen niet zwaar aan dus dat is fijn. De boter bakt mooi op, en ze worden snel warm. Ze passen goed in de afwasmachine dus tot op heden zijn wij super blij er mee! Enige minpunt is dat er geen deksel bij zit.

Pluspunten

• Gewicht
  • Goed schoon te houdrn

Minpunten

• Deksels

Cnd 21-01-2022

Fijne pannen

Hele fijne pannenset. Juiste formaat voor verschillende soorten bakken. Omdat de anti aanbaklaag zo goed werkt is het schoonmaken ook simpel. De pannen zijn wel wat zwaar.

Pluspunten

• Anti aanbak
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Zwaar
  • Vrij duur